2016. szeptember 11., vasárnap

#4 Hello again, Autumn!

Bizonyára nem vagyok egyedül azzal, hogy már tűkön ülve vártam/várom az őszt, személy szerint egyszerűen nem tudok betelni vele, annyi csodát rejt számomra. Bár a szeptember még csak a kezdet, az igazi kedvencem az október, de már így is érzem a hőmérséklet csökkenését (elő az őszi ruhákkal! kardigánok, sziasztok! kalapok, helló! poncsók, bőrkabátok, hosszú farmerok, jó újra látni benneteket! a sötétebb tónusú rúzsokat most nem szólítanám meg külön, hiszen én egész évben őket szeretem hordani), a tömegek oszlását (balatoni lányként fontos szempont!), az elképesztő színeket, a hulló leveleket. Számomra az ősz egy lágy, finom évszak, ami úgy ölel körül, mint egy puha sál az egyik hűvösebb kora estén. Bizonyára az iskolai időszámítás miatt vagyok így ezzel, de nálam ez az időszak az abszolút újjászületés időszaka. Ilyenkor érzem azt, hogy egy új kezdet jött, és még minden előttem áll. Az idei egy kicsit kivétel ez alól, megcsappantak az energiáim, és úgy érzem, hogy kissé nehezebben viselem az előttem álló feladatok tömegét, de bízom benne, hogy nagy részüket sikerrel veszem majd.


Várom már az igazi őszi sétákat, amikor órákig lehet bóklászni a természetben anélkül, hogy az ember leizzadta volna magáról az óceánok mennyiségét, és ugrándozni lehessen a falevélkupacokba, és rózsaszín esernyővel kitűnni a sok morcos fekete közül. Várom, hogy a boltokban percekig tanakodjak, hogy milyen ízű forró csokival kényeztessem magam este, és hogy elkezdődjenek az olyan új kalandok, amivel egy lépéssel közelebb kerülök ahhoz, hogy a diplomás felnőttek táborát gazdagítsam, amit be kell valljak, már hihetetlenül és türelmetlenül várok.

Nemcsak az öltözködés miatt várom már a hűvösebb időket, de az arcápolási rutinom is változik kicsit ilyenkor. Azon kívül, hogy előkerül a hámlasztó (én a COSRX márka BHA-ját használom előszeretettel már egy éve, és még mindig alig hiányzik belőle, bár kitűztem célként, hogy februárig elhasználom, ezzel kötelezem magam a rendszeres használatára), elkezdem keresni a kissé tartalmasabb, nehezebb krémeket, illetve ilyenkor érvényesül nálam igazán a koreai rétegzős rutin. Míg nyáron reggel csak arcot mosok és fényvédőt kenek fel, és este egy esszenciával vagy könnyű hidratálóval zárom a napot, addig télen előkerülnek a szérumok, overnight maszkok, és fátyolmaszkok. Mivel egyszerre nagy beruházás lenne, így szeretem apránként megvásárolni, megrendelni a darabokat az ebayről (egyelőre kivétel nélkül mindent innen szereztem be). Hiányoznak már az ilyen fürdőszobai esték, ezek voltak a napom mini spa- részei, és mindig a kedvenc videósaimmal szórakoztattam magam, amíg vártam, hogy beszívódjanak a kencéim. (Hamarosan érkezik egy poszt, amiben bemutatom az általam eddig használt krémeket :)



És hogy mik a terveim őszre? Lássuk!

#1 Folytatni a ruhatáram lecserélését

Majd egy külön posztban láthatjátok majd, hogy hogy állok jelenleg. Röviden összefoglalva megpróbálok megválni az összes nem (szívesen) hordott ruhámtól, és olyan darabokra lecserélni őket, amiket hosszú távon örömmel hordok, illetve jól kombinálhatóak egymással (ezt hívják kapszulagardróbnak?). A meghatározó színek a fekete, a fehér, a sötétkék, a barna és árnyalatai, illetve a szürke. Abszolút bejön nekem ez az egyszerűbb, monokróm vonal, és tényleg kevesebb ruhadarabot igényel, mint egy ennél színesebb.

#2 Tovább folytatni a sportot és az egészségesebb étkezést

Nyáron sokadszorra belekezdtem, és egész hatékony voltam, de jött a munkám, és jött az összevissza életvitelem, amibe nem lehetett semmit előre betervezni. Sikerült is visszaszednem a leadott kilókat, de nem adom fel, megszabadulok mindtől, ha belepusztulok is, előbb vagy utóbb. A kajálásban sokat fog segíteni, ha lesz időm pár napra előre főznöm, és bár a drága egyetem sok mindenben gátol (nincs mikró, illetve hely, ahová leülhetnél csak úgy), akkor is megoldom valahogy.

#3 Több időt és energiát fordítani a blogra // Hatékonyabban beosztani az időmet

A dolog második felével már évek óta küzdök, sajnos túl sokszor fog el a "nekem ehhez nincs kedvem/energiám/affinitásom" érzés, amire nem lenne szabad hallgatnom, az életem semmilyen területén, ugyanis ha ez nem lett volna, már biztosan sokkal több lehetőséggel éltem volna. A to do listák szoktak segíteni, így továbbra is bízom a hatékonyságukban, illetve abban, hogy a rendszeres sport majd leköti az ilyen gondolataim. Ráadásul futás közben sokszor támadnak kreatív ötleteim, amiket remélhetőleg itt, a blogon is tudok majd kamatoztatni.

#4 Odafigyelni a bőröm igényeire és olyan állapotig fejleszteni, hogy alapozó nélkül is merjek utcára menni

Bár már odafigyelek arra, hogy mit kenek az arcomra, még így is nagyon sokszor követek el hibákat, rendszerint ugyanazokat (nem mosom le elalvás előtt az arcom, hagyom az ekcémám eluralkodni, nem iszom elég folyadékot a nap folyamán, nem használok annyi terméket, amennyire igénye lenne a bőrömnek).



#5 Megtalálni a tökéletes alapozót és folyékony korrektort

Sajnos mindkét kategóriában kompromisszumokat kellett kötnöm, de örülnék, ha megállapodhatnék egy-egy terméknél, amit kérdés nélkül újravásárolok. Természetesen csak az alkohol- és illatanyagmentes termékek jöhetnek szóba, így eléggé szűkül a kör, ráadásul nagyon érzékeny, kombinált bőröm van, de épp úton van hozzám egy új, kipróbálásra váró alapozó, talán ő lesz majd a tökéletes?

#6 Kirándulós napot tartani

Mivel nyáron hétvégente dolgoztam, nem sok esélyem volt bárhova is ellátogatni, de bízom benne, hogy ősszel ezt sikerül bepótolni.

#7 Növényeket telepíteni a szobámba

A dolog már elkezdődött, de még bőven lenne nekik hely, jól jönne még néhány cukiság.

#8 Elkezdeni jógázni

Akár itthon, akár társaságban, erről még nem döntöttem, de talán jót tenne a lekivilágomnak. Az etka jógát tavaly próbáltam az egyetemi tesi keretein belül, de nem maradt meg a heti rutinomban, mert főleg idősek jártak, és nem éreztem magam túl jól úgy, hogy egy korombeli sem volt a csoportban.



#9 Süteményeket sütni

Főleg Cinnamon Roll-ra és a Strasbourg-i almatortára gondolok, számomra az alma és a fahéj, illetve a kettő kombója abszolút őszi íz. Mostanában kevesebbet sütögettem, de itt az alkalom, hogy visszatérjek a konyhába.


Ez a bejegyzés egy kicsit összevisszára sikeredett, de remélem, élveztétek, és találkozunk még itt, az oldalamon.

Szeretettel,
Viki

A bejegyzés összes képe a Pinterestről származik. (Hamarosan készülnek a saját képek is a bejegyzésekhez ;)

Kritikákat, véleményeket szívesen fogadok!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése