2016. augusztus 8., hétfő

#1 -- Az első

Sziasztok, és köszöntelek benneteket a blogomon!

Fú, nem is tudom, mit írhatnék. Hosszú idő óta érlelődött már bennem a gondolat, hogy jó lenne egy platform, ahol megoszthatom az emberekkel azt, ami érdekel, ami én vagyok, és ahol az enyémmel  hasonló vagy az enyémtől eltérő véleményeket kaphatok vissza, így ebből lett a LaViktoire.

A név magyarázata nem bonyolult: Viktóriának hívnak, és imádom a francia kultúrát és nyelvet, így ez utóbbit mindenképpen szerettem volna megjeleníteni valamilyen formában a blog nevében. így az egyik kedvenc szavamat (la victoire -- a győzelem) kereszteztem a nevemmel, és voila, megszületett ez az egész egy rövid brainstormingot követve egy napfényes hétfői délelőttön.

Még egy ideig biztos, hogy nagyon kezdetleges formában lesz csak elérhető, hiszen mindent alaposan ki kell gondolnom, és meg kell terveznem, de bízom benne, hogy szépen lassan kiépül az én birodalmam, amire ha gondolok majd, büszkeséggel fog eltölteni.

Pár szó rólam és pár szó a blogról
Mint ahogy már ezt említettem, Viktóriának hívnak, és jelenleg még egyetemista vagyok. Érdeklődő vagyok, ez itt is meg fog majd látszani, hiszen nem feltétlenül szeretném csak egyetlen téma köré építeni a blogot, nagyon sok mindenbe kóstoltam már bele életem során, így itt is színesebbnél színesebb témákkal találkozhattok majd, kezdve a szépségápolástól, a konyhatündérkedésen át néhány személyes és komolyabb témákkal foglalkozó posztokig. De ami mindezekben közös lesz, az maga a nőiség, nőiesség. Imádok nő lenni és imádok mindent, ami ezzel jár, és szeretném megosztani az ezzel kapcsolatos gondolataimat a leendő olvasóimmal. Bízom benne, hogy mindenki talál majd olyan témát, ami őt érdekli, és szívesen olvasom majd a visszajelzéseiteket, legyen az pozitív avagy negatív.
Amit viszont szeretnék leszögezni: semmiképpen nem szeretnék beállni a beautyblogger sorba. Fontosnak tartom a kreativitást, az egyediséget, amitől az én blogom az én nevemhez kapcsolódik majd, így nagyon remélem, hogy ez nektek is elnyeri majd a tetszéseteket.

Elöljáróban ennyit szerettem volna megosztani veletek, a későbbiekben várlak benneteket vissza sok szeretettel!

Viktoria

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése